Katagoriler

27 Nisan 2016 Çarşamba

Herbalife Hakkında..


Hayatımızın en büyük sorunu haline gelen kilolarımızdan kurtulmak için bir çok yol var. Spor, diyet, sağlıklı yaşam için koçlar ve zayıflama ürünleri. Zayıflama ürünleri diyince hepimiz bir endişeye kapılıyoruz. Ben de o endişeye kapılanlardan biriydim Herbalife ile tanışana kadar.
Erkek arkadaşım bu ürünün satış danışmanlığını yapıyor. Tam 4 ay hep anlattı faydasını kendi 1 senedir kullandığını zarar görmediğini banada faydası olacağını hep anlattı. Tabiki hep bana saçma geliyordu. Normal zayıflayamayan ben onunla mı zayıflayacaktım hep küçük görüyordum ürünü. En sonunda başvurucak başka çarem kalmadığında kabul ettim. Zarar versede deneyecektim. Tadını değil ama kokusunu az çok biliyordum kötü olmadığını düşünmüştüm zaten. 
Deneme ürünü olarak geldi ilk denememdi. Tadı tam erimiş vanilyalı dondurma gibi güzeldi hoşuma gitmişti. İlk hafta günde 2 öğün olarak tükettim öğlen ve akşam olarak. Tabi bu tercih meselesi olarak değişiyordu. Hiç açlık çekmedim o 1 haftada yine her şeyim eskisi gibi devam etti sporum, ara öğünlerim hiç değişmedi. İlk 1 haftanın sonucunda yanıt alamazsam ürünü bırakacaktım lakin tam 2 buçuk kilo verdim. Mükemmeldi ve tüm kilom yağdan gitmişti ücretsiz danışmanlık ofisindeki tanita ile ölçtüm hemde. Doğrusu çok mutlu edici ama biraz korkutucu bir sonuçtu. Hızlı verilen kilolar geri alınır diyerek 2. hafta bu hızımı azalttım. Günde 1 öğüne düşürdüm shake içmeyi ve bunu öğlen tercih ettim. Benim için en uygun zaman buydu kişinin tercihine göre değişiyor zaten bu. Bu arada çayınıda kullanmaya devam ettim ahududulu ve tadı harika doğrusu. Yağ yakımı için çay ve shake beraber kullanıldığında daha etkili oluyor. 2. haftada 1.300 verdim ve çok güzel yine yağdan gitti. 1 ay kullandım ve gayet memnun kaldım üründen.
 Bana bu konuda çok soru geldi nasıl kullandın neler yaptın diye hepsi anlattığım gibi işte farklı bir şey yapmadım. Tek püf noktası shake içerken yanında 1.5 litre su içmek. Bu ürün bitkisel olduğu için su tüketimi çok önemli su olmazsa böbreklerinize zarar verebilir. Korkmadan tüketebileceğiniz memnuniyetle önerebileceğim bir ürün Herbalife. Danışmanınız olmadan tek başınıza kullanmanızı tavsiye etmem mutlaka bir danışmanınız olsun. Benim danışmanım erkek arkadaşımdı ve sizede tavsiye ederim kendisini bu konuda gerçekten instagramdanda bir çok kişiye danışmanlık yapıyor. İletişim bilgilerini aşağıda vereceğim. 
  Yazımın sizlere faydalı olacağını düşünüyorum. Sağlıklı ve fit kalmanız dileğiyle..
 Danışmanım: Yunus Emre Keskin
 İnstagram İletişim: yemrekeskin_
 İnstagram iletişim 2: fit.yasamm
 Whatsapp İletişim: 0554 248 1813