Katagoriler

29 Nisan 2016 Cuma

İlk Konuğumuz K Hanım Anlatıyor..

Bugün blogumuzun ilk konuğunu ağırlama mutluluğu ile uyandım. Mümkün oldukça konuk ağırlamaya çalışacağım. Konuk olmanız hiçte zor değil instagramdan ulaştığınız sürece her zaman sizi blogumda ağırlamaktan şeref duyarım. Bugün K Hanım kendi sağlıklı yaşam mücadelesini anlatacak. K Hanım dedim çünkü isminin yayınlanmamasını özellikle istedi. Evet ben sözü K Hanıma bırakıyorum umarım onun hikayesi sizlerede birşeyler katar. Keyifli okumalar. "Kendimi bildim bileli hep şişmandım giydiğim kıyafetlerden hiç memnun kalmıyordum sanki hep siyah giyinmeye mahkumdum hiç unutmam lisedeyken yakışıklı bir çocuk beni durdurdu tabi bende bir heyecan anlatamam 😊 bana dediği şey şu oldu ne kadar güzelsin farkında değilmisin neden bu kadar şişmansın ben şok tabi kaynar sular başımdan aşağı döküldü 😁 herneyse eşimle tanıştım o beni böyle sevmişti hiç bir zaman kilomla ilgili bir söz söylemedi evlendiğimde 78 kiloydum hamile kaldım oldum mu 105 kg doğumdan sonra 92ye kadar düştüm tabi emzirme dönemi ye sütün olsun dönemi derken 101 kg oldum bir gün eşimle avmye gittik bir kadın önce eşime sonra bana baktı eşim 185 boyunda 81 kg ben 160 boyunda ve 101 kiloydum o bakışları hiç unutamıyorum bana öyle kötü baktı ki ben hayatımda kendimi hiç o kadar ezik çaresiz hissetmedim ve inanır mısınız bana burun kıvırdı eve geldim öyle çok ağladım ki sadece bu da değil eşim kendisine bir mağazadan bir sürü alışveriş yaptı bana sende bir şeyler alsana dedi ona hayatım burda bana göre beden yok diyemedim 😕  kabus gibi bir gündü ve eve gelince artık karar vermiştim bu kilolar gidecekti her şey benim elimdeydi kimden ne eksiğim vardı ve üstelik ben onlardan daha güzeldim yaklaşık 4 yada 4 buçuk ay oldu ve ben 24 kiloya veda ettim bile suan 77 kiloyum ve yılmak yok yola devam tabiki benimde pes etmek istediğim artık yeter diye ağladığım zamanlar oldu hatta bazen 1 verip 2 kg aldığım zamanlarda o donemlerde gözlerimi kapattım kendimi incecik hayal ettim ne kadar güçlü bir insan olduğumu kilolu olmanın benim kaderim olmadığını düşündüm hemen toparlanıp kendime geldim unutmayın kızlar kilo verme süreci uzun yorucu bir dönem ama her kilo verdiğinizdeki mutluluk yediğimiz çikolatalarda keklerde yok daha sağlıklı ve güzel görünmek için değmez mi peki kızlar kendinize yeni bir hayat vermek için siz neyi bekliyorsunuz ??" 
K Hanım'a bloguma konuk olduğu için çok teşekkür ediyorum. Haftaya yeni bir konuğumla blogumda tekrar sağlıklı yaşam serüvenlerini anlatmaya devam edeceğiz. Yarın yeni yazımla tekrar burada buluşalım. Sağlıklı ve fit kalmanız dileğiyle.