Katagoriler

17 Mayıs 2016 Salı

Dışarıda Düşük Kalorili Beslenmenin 10 Yolu

  Birkaç gündür dışarıda nasıl beslenilmesi gerektiği üzerine sorular alıyorum. Doğrusu sağlıklı beslenmeyi hayat tarzı haline getiren insanlar için bu oldukça zor. Sonuçta alışveriş merkezleri, caddeler genel olarak fast food ve aşırı yağ içeren yiyeceklerle donatılmış dükkanlardan ibaret. Dükkanları geçin bir misafirliğe bile gittiğimizde ayıp olmasın diye birçok yemeği yemek zorunda kalıyoruz. Ben bunları birer kabusa dönüşmemesi adına yaptıklarımı listeye dökeyim sizler için.

 1)Misafirliğe gideceksem yada dışarı çıkmam gerekirse çıkmadan 2 saat önce bir ara öğün yaparak gözümü doyururum. Dışarda aç olarak gezmek malum insanı daha çok acıktırır.

2)Mutlaka evden çıkmadan önce kendimi şartlandırırım neler yiyeceğimi planlayıp öyle çıkarım..

  3)Çok çiğneyip yavaş yerim. Böylece yemeğin yarısına geldiğimde doyduğumu hissederim ve bırakırım.

  4) Genel olarak az yağlı olan yiyecekleri tercih etmeye çalışırım.

  5) İçecek olarak meyve suyu yerine ayran yada gazlı içecek olarak soda tercih ediyorum.

   6)Mutlaka tercih ettiğim menüler yada tabaklar küçük porsiyonlarda olmasına dikkat ederim. Küçük porsiyonlarda yediğimde daha az yemiş olmam benim için bir artıdır.

  7)Tatlı tercihini yapmıyorum. Eğer yapmak zorundaysam ya düşük kalorili tatlılar tercih ederim yada tadımlık alıp bırakmaya özen gösteririm.

  8)Yemeğe oturmadan önce bir küçük şişe suyu hemen içerim böylece yeme isteğim azalır zaten midemde dolu olduğu için az yemiş oluyorum.

  9) Özellikle ben haftasonu ipleri kaçırdığım için genelde haftasonu dışarda yemek yememeye çalışıyorum. Haftasonu kabus olmaması adına mükemmel bir tercih oluyor benim için.

  10) Salata tercih ederken yağsız ve sossuz olmasını istiyorum. Ah o soslar yok muu tam bir canavar. Bayıla bayıla yediğimiz o soslar tam sinsi bir canavar. AMAN DİKKAT !

  Bende durumlar böyle yani bunları yaptığım sürece günü kurtarıyorum sizlerede tavsiye ederim. Umarım sorularınızın birazınıda olsa cevaplamışımdır. Hepinize sağlıklı ve fit günler.

Bana ulaşabilirsiniz..
Mail adresim: g.sari1903@hotmail.com
Facebook grubum: https://m.facebook.com/groups/1719310271619528?ref=bookmarks
İnstagram adresim: fit_universitelii