Katagoriler

25 Mayıs 2016 Çarşamba

Herbalife Kullanım Sonrası..

  İlk açtığım günden beri çoğu okuyucum biliyor Herbalife kullandığımı.. Bilmeyen arkadaşlar ise buradan konuya adapte olabilirler. Ben kullandıktan sonra bu konu hakkında çok soru yağmuruna tutuldum.. Özellikle İnstagram takipçilerim bu konuda çok detay almak istedi bende size gelen birkaç soru hakkında cevaplar vermeye çalışacağım. Aklınıza takılan soru işaretlerini umarım silebilirim..
   1)Kullanırken spor yaptınız mı ?
     -Evet kullanırken yine düzenli olarak yürüyüşümü yada diğer egzersizlerimi yaptım.
   2)Kullanırken tükettikleriniz nasıldı ?
     -Ben kullanırken yine her zamanki düzenime devam ettim. 8'de uyandım güzel sağlıklı kahvaltımı yaptım ara öğünümü yedim öğlen Herbalife tükketim ara öğün yapıp saat 6'da akşam yemeği yiyip günü kapatıyordum. Tabiki her gün okulumdan dolayı bunu gerçekleştiremesemde elimden geldiğince yapıyordum.
   3)Kullanınca ne kadar kilo verdiniz ne kadar sürede ?
    -Ben 1 ay kullandım ve 4 kilogram yağ verdim evet kiminize göre çok az bir kilo bunu herbalife olmadanda verebilirsin diyenler bile oldu belkide bu cümleyi okuduktan sonra. Lakin şu var normal Herbalife olmadan verilen 4 kilogram 2 kilosu kastan 2 kilo yağdan giderek gidiyoordu. Ben kas kaybetmedim Herbalife ile yağ yaktım yağdan kilo verdim.
  4)Ne kadar ücret ödediniz ?
  -Ben 10 günlük ürün aldım çayıyla beraber 160 tl ödeme yaptım. Fakat 10 günlüük ürün günde 2 öğün shake içilince 10 gün gidiyormuş ben günde 1 shake içtim hem tasarruflu kullanmış oldum hemde hızlı kilo verip pişmanlık yaşamadım.
  5)Kullanmayı bıraktıktan sonra kilo aldınız mı ?
   -Ah. Tüm takipçilerimin merak ettiği konulardan biri sanırım bu. Kullanım sonrası kilo almadım arkadaşlar. Tabiki kullanmayı bıraktıktan sonra eski sağlıksız yeme düzenime dönmedim en önemli püf nokta bu zaten. Kullanıp kilo aldım bırakınca diyenleri duydum ama işin biraz detayına indiğimizde Herbalife bıraktıktan sonra sağlıksız yaşamına hemen döndüğü için kilo aldığını görebiliyoruz. Sağlıklı yaşamıma devam ettiğim halde kilo aldım diyenlerde var elbette. Ben bu tarz bir olay yaşamamak için zaten günde 1 öğün tüketerek yavaş kilo vermeye çalıştım. Unutmayın ne kadar hızlı kilo verirseniz o kadar hızlı bir biçimde geri alırsınız.
   Ağırlıklı olarak sorulan soruları cevapladım eğer daha fazla merak edilip mesaj atılan konularda olursa bu konu hakkında tekrar yeni bir başlık açacağım. Sağlıklı ve fit kalmanız dileğiyle..