Katagoriler

13 Mayıs 2016 Cuma

Keşfettiğim Bloglar..

Eveeeet bugün Cuma.. Benim için en harika gün çünkü kampa gidiyorummm. Şuan yoldayım birazdan otostop çekmeye başlayacağız. Daha derin detayları kamp dönüşü ayrı bir yazıda anlatacağımmm :)
  2 gün önce başlatmış olduğum keşif etkinliğimi sonlandırdım. Katılım pek olmadı malesef sanırım çok kısa sürede olduğu için ve kendimi pek duyaramadığım için ama olsun. Bir dahaki ay daha farklı bir şekilde duyuru yaparım ve güzel etkileşimler kurarım inşallah :)
  İlk keşfettiğim blog demeyeceğim çünkü o blogun kurulmasında gelişmesinde en etkili rolde olan Derya  ablacığımın bloguna değinmek istiyorum. Kendisi zaten fit bir bayan ve bizim gibi birçok sağlıklı yaşamaya çalışan arkadaşları spora davet etmek için çok harika bir blog oluşturmuş. Ben baya severek okudum yazılarını ve tecrübelerini sizede tavsiye ederim doğrusu. Hemen şu kenara linkini bırakıyorum ;  
 İkinci keşfettiğim blog baya samimi ve içten yazılar yazan bir arkadaşın blogu. Anladığım kadarıyla okumayı sevmiyor ama yazmayı seviyor. Kendisi Pul Biber dergisine abone olmuş valla bendede ilgi uyandırdı bu konu. Bende uygun fiyata bir dergi bulursam abone olmayı düşünüyorum. Sonuçta yazıyorsak yazdığımız kadarda okuyup araştırmamız gerekiyor değil mi ? Neyse ben bu cici arkadaşın linkinide şu kenara bırakayım ; 
  Sonuncu olarak keşfettiğim blog tatlı mı tatlı, içten mi içten bir gıda mühendisinin çektiği fotoğrafları, gezdiği yerleri, yaptığı dekorasyonları ve daha birçok şeyleri yazdığı bir blog. Doğrusu ben baya severek inceledim. Hem çok kokoş bir blog hemde kendinize ait hemen bir şeyler bulabileceğiniz bir blog doğrusu. Hemen onunda linkini şu kenara bırakayım; 

  Umarım sizlerde benim gibi beğenirsiniz bu tatlış blogları.. Bir dahaki ay yani 12 Haziran'da yeni bir blog keşif etkinliğinde görüşmek dileğiyle.. Sevgiyle kalınız..