Katagoriler

17 Mayıs 2016 Salı

Kilo Vermede Duraklama Yaşayanlara 5 Öneri

Uzun süren diyetlerde bazen duraklamalar yaşamak mümkündür. Kendimden biliyorum aylarca 80-81 arasında tıkanıp kalmıştım geçen sene. Özellikle her hafta tartınan insanlar için bu çok moral bozucu bir durum. Geçen sene bunun yüzünden ağladığımı çok biliyorum. Daha sonra araşırmıştım uzun zaman nasıl kırabilirim bu duraklamayı diye. Baya değişik sonuçlar bulmuştum. Sizede aklımda kalanlardan birazını paylaşacağım bugün.
  
  1)En önemli öğünlerden biri olan kahvaltınızı mutlaka uyandıktan sonra iki saat içinde yapın. Bunu yaptığınızda daha fazla kalori harcarsınız.Ben ayrıca kahvaltılarımda bir küçük su bardağı az yağlı süt tüketiyordum.
  
   2)Ara öğünlerde genel olarak kuru meyve değilde kuru yemiş tercih edin. Kuru meyveler tam bir şeker deposudur bunu bildiğinizi düşnüyorum. Şeker deposu oldukları içinde yeme isteğinizi arttırır. Bunu engellemek adına kuru yemiş seçmeniz kilo vermenize yardımcı olur.

  3)Fazla su tüketmek bazı insanlarda açlık hissi verebiliyor. Bu yüzden su tüketimizi biraz azaltabilirsiniz. Ana öğünlerden önce 1 bardak su içip yemeğe başlamanızda sizin yararınıza olacaktır.

  4)Eğer ana öğünlerde ağırlıklı olarak kırmızı et kullanıyorsanız beyaz ete yönelebilirsiniz. Aman dikkat beyaz et oranı kadınlarda 100 gramdan fazla olmamalı. 

  5)Son olarakta ana öğünlerde yemeğe mutlaka çorba ile başlayıp midenin çalışmasını sağlayın. Daha sonra katı yiyeceklerle öğününüze devam edebilirsiniz.
 Eveeet not defterimden ve aklımda kalanları toplayarak anca bunlar çıktı. Ben bunları uygulayarak kırılmamı yaşamıştım. Tabi kırılma olmasaydı araştırmalarıma devam ederdim çünkü kırılma yaşamak adına araştırma yaptığımda baya şeyler çıkmıştı. Ben sadece uygulayabileceklerimi not almıştım. Sizlerde bu kolay uygulamalarla kilo durma döneminizi kırıp hayallerinize birkaç adım daha atabilirsiniz. Hepiniz sağlıcakla kalın..


Bana ulaşın;
İnstagram: fit_universitelii
Facebook: https://m.facebook.com/groups/1719310271619528?ref=bookmarks
Mail: g.sari1903@hotmail.com