Katagoriler

26 Mayıs 2016 Perşembe

Konuğumuz fit_hatuun Anlatıyor..


Merhaba ben instagramdaki fit_hatuun🙂 Bugün size kilo verme sürecimi anlatmak istiyorum.  Ben her zaman yemeyi seven ve kilosunu takmayan bir kızdım..Hala yemeyi seviyorum peki nasıl mı kilo vermeye karar verdim? Sadece "tek soruyla kilo verdim" desem..
Bir arkadaşım tam da üniversite 1.sınıfta sesin yankı yaptığı yerde o mahvedici soruyu sordu "-Yanların çıkmış, -kilo mu aldın?" ve o an bunu çoğu kişinin duyması ve yerin dibine geçmem☹️ İşte o günden sonra beslenmeyi ve sporu araştırmaya karar verdim✌️ Hep bebekliğimden beri tombiş bir çocuktum, obez değildim ama zayıfta olmadım hiç boyum da uzun olmadığı için ya hep siyahlara yada bol bol şeyler giyerdim, özellikle tayt giyenlere falan özenirdim ama "Tayt giymenin daha üstünde bir istek -yemek yeme mutluluğu- vardı bende"..Sonra bir gün hayatımı değiştirecek bir insanla tanıştım o beni tombişte sevdi şakasına "kilo mu aldın" sen diyince benim ilk defa tombişliğim kalbimi kırdı şakasına bile olsa..ben o insanı hep ciddiye alırdım. O LAF İÇİME ÇOK OTURDU❗️😟Yemek yemeyi seviyo olabilirim ama ben o çocuğu daha çok seviyodum☺️ Sadece zayıflamadım. .Özgüvenim yerine geldi ve hayatta bana herşeyi yaptıran şeyin "hırs" olduğunu, sınırlarımı ne kadar zorlayabileceğimi öğrenmiş oldum. 3 ay boyunca sevdiğim insanı, arkadaşlarım hep destek oldu evet başta çok pes edesim geldi ama anladım ki "merdivenleri teker teker çıkmaz koşmaya çalışırsan düşersin ve kaybedersin".. 3 ayda 14 kilo verdim  sonra benim hayallerm günden güne büyüdü kasla 4 kilo alarak fit halime dönüşmeye başladım..3 ayda zayıfladım, 15 aydır kilo korumadayım😊 Ben başardım, siz neden başaramayasınız? Hayatınızın sorusunu beklemeyin, hemen şimdi başlayın🙌.. Ve 1 senede aldığınız kiloyu 1 haftada verme hayallerine kapılmayın❗️Mesela bu hafta 500 gram vereceğim ve bir çikolata ödülü vereceğim kendime diyin, hedefinize ulaşma süresinde sıkılmaz zorlanmazsınız ve pes etme olasılığınız düşer💪 Başaran insanların senden tek farkı "irade" bence siz de yapabilirsiniz😊