Katagoriler

14 Mayıs 2016 Cumartesi

Konuğumuz Gizem Anlatıyor..

Ben Gizem. Benim hikayem sahnede başladı. Ben sahneye hayalimi anlatmak için çıkmıştım o gün ve orada şu sözler döküldü dilimden:
''Ben Manga'nın Bir kadın çizeceksin şarkısından esinlenerek fazla kilo problemi yaşayan sevgili dostlarıma yardımcı olmak bu bağlamda önce bilinçlenmek ve bu  bağlamda sağlıklı şeyler yapmak, paylaşmak, aktarmak, yardımcı olmak...'' gibi bişeydi yanlış hatırlamıyorsam. Çünkü sahneye çıkmanın verdiği heyecanla unuttum tam ne dediğimi.Bu durum neden önemli dostlarım düşünün hayatındaki en fazla kiloyu görmüş birisi nasıl olur da kalkıp sahneye çıkabilir ve üzerine bir de sahne dekoruna çarpıp utanmadan hatta gayet eğlenerek güle oynaya söyledim ve indim. Sonra orada konuşmacıları tanımıyordum ama içlerinde sağlık ile ilgili Amerika'dan bir yetkili gelmiş holding sahibi imiş abi bu bilgileri sonradan öğrendim çünkü sahneye çıktığında dedi ki
''Az önce obezite ile ilgili hayali olan bir kız vardı burada mı?''diye sordu. Tabi benim el ayak tir tir titiriyor ses çıkarıyorum ama salonun en arkasındayım nasıl duyurayım sesimi. Ayağa kalktım ve gördüler o an tüm ışıklar benim üzerimdeydi sahnedeki hanımdan bir ses yükseldi

''Hayalin gerçek oldu bundan sonra benimlesin. Çıkışta yanıma gel beni bul görüşelim. Seni oturum arasında aradı gözlerim ama bulamadım sen beni bul''dedi. Allah'ım dünyalar benim oldu sanki.Tabi ben bu gazı aldım ya Allah tutmasın kimse Gizem'i sahneye o hanımın ardından şarkıcı Göksel çıktı hayatını oraya nasıl geldiğini anlattı pek dinlemedim çünkü aklımda tek bir şey vardı onunla düet yapacaktım. Sadece soru cevap yapmaya izin veriyorlardı hatta bir kız mikrofonu eline aldığında düet yapalım mı? dedi ve Göksel ona durumu nazikçe açıkladı ve kızı susturdu ardından mikrofon bana geldi. Soru sordum cevabını dinlemedim ve sözü bittiğinde bir şey daha diyeceğim dedim ve şarkıya girdim ''-denize bıraksam kendimi '' diye o da bana eşlik etti kısaca kafama koyduğumu yapmıştım lütfen beni yanlış anlama dostum saygısızlıktan değildi bu yaptığım heyecandan ve aklımdakinden başka birşeye odaklanamadığımdan olsa gerek sonra açıp internetten ne anlattıklarını tek tek dinledim.

 Neyse biraz konumuza dönelim ben bir yıllık diyetisyen üyeliği kazandım. Ve madem bana böyle bir fırsat verildi neden değerlendirmeyeyim dedim ve başladım listelerime uymaya. Elimden gelenin en iyisini yapmak için çabaladım. Fırsat geldi elime neden tepeyim ki dedim

14 aralık  2015 -- 82 kusurunu hatırlamıyorum. 13 mayıs 2016-- 67 kusur kiloyum. Fark sen hesapla dostum azcık yorayım seni :) İnstagramda kilo kategorisine ayırdığım ve diyet hesapları dayanışması adı altında birbirimize destek olmak amacıyla motivasyon grupları kurduk buradaki iletişimi güzel enerjiyi sinerjiyi sağlamakta benim her zaman söylediğim sloganım gibi #herseyseninelinde bunu hayatına da iyice yerleştirmelisin dostum :) her anı pozitife çevirmeli insan bu her daim hayat felsefesi gibi olsun güzel gören güzel bakar güzel bakan hayattan lezzet alır.

Gelelim asıl meseleye sana bu sohbetimin en güzel yeri seninle ilgilenmek seninle konuşmak sohbet etmek yardımlaşmak. İnstagramı açmamın sebebi seninle iletişimde kalıp hem sana yardımcı olmak hemde seninle birlikte herkes gibi bizimde çıktığımız bu yolun yani sağlıklı yaşama geçiş yolunda birbirimizin işlerini kolaylaştırmak.

Şimdi sözüme instagramdan görüştüğümüz fit_üniversiteli adlı sevgili dostuma bana böyle bir fırsat verdiği için teşekkür ediyorum. Birde son olarak sana söylemek istediğim birşey var sağlıklı beslenmeye başlamak istiyorsun ama çevrende sana destek bulamıyorsan gel benimle konuş seni tanımıyorum ama eğer bu yazıyı okuyorsan ben inanıyorum ki başaracaksın devam et tüm dünya Mersin'e gitse de sen başaracağım diye inandığın yolda tersine gidebilirsin. diyelim sağlıklı olma çabasına girmişsin ama bir yerde umudun tükenmiş bizler instagramda birbirimize yardımcı oluyoruz belki yüreğini ferahlatırız bir çözüm sunarak destek vererek belki aydınlatırız kararan umutlarının içini :) ve şunu unutma ben biliyorum kı sen #bikadıncizeceksin ama bunu yapabilmen için #herşeyseninelinde sağlıksız ve zararlı şeylere de benim yaptığım taktiği uygula canında gitse #kendimiçinkarşıcıkıyorum de ve yeme :)


 Gizem...