Katagoriler

22 Mayıs 2016 Pazar

Zayıflamak İçin AN BU AN !

Uzun zamandır bir motivasyon yazısı kaleme almıyorum. Görüyorumki bazı arkadaşlarımızda motive kırılması yaşıyor. Bazılarımız hala sağlıklı yaşamayı hayatına yerleştirememiş bile..
  Peki neyi bekliyorsunuz arkadaşlar ? Mevsimler gelip geçiyor, yeni yaşınız ve hatta hayatınızdan bir çok insan gelip geçiyor. Ömür dediğin nedir ki bir anda bitiverir. Peki ya siz ömrünüzün bitmesini beklemek yerine neden başlamayı tercih etmiyorsunuz. Yada neden bıraktığınızdan yerden yine devam etmiyorsunuz.
  Asla bugünü yarına bırakma derler. Benim hayat felsefem ise şuanı 1 saat sonraya bırakmamak oldu son 1 aydır. Bugün spor mu yapmam lazım şuan geldi aklıma hemen kalkıp yapıyorum. Sonra yaparım demek yerine şimdi yapıyorum. Görüyorum bazılarınız yaz gelsin zayıflarım. Kışın yerim yazın zayıflarım diye bir hayat yok arkadaşım. Sağlıklı olmak senin her anında olmalı. Yaz mevsimi için zayıflayıp sağlıklı olacaksan hiç olma kışın zaten eski haline dönüyorsun.
  En basiti bakın şu yabancı ülkelerdeki insanlara. Fast-food tüketimi artmış olabilir evet ama adamlar artık bıraktılar hatta bazı ülkelerde fast-food yasağı var. Hepsi bugün obeziteyle savaşıyor ve çok sağlıklı beslenmeye çalışıyorlar. Doğrusu imrenerek bakıyorum onlara. Daha bir tanesi bugün gözümün önündeydi. Kadın kafeye gelmiş yumurta ve salata yedi düşünün. Biz olsak tost, patates kızartması isteriz sanki çok sağlıklı gibi. Üstüne kadın hiç ekmek tüketmedi. Biz o salatayla 2 ekmek bitirirdik. 
  Olmuyor arkadaşım spor yapmadan, düzenli uyumadan, sağlıklı beslenmeden OL-MU-YOR. Oluyorsada ben yanlış biliyorum demekki. Ben yapamıyorum sağlıksız beslendiğimde o gün midem ağrır, bulanır.. Neden vücuduma eziyet edeyim ki ? Neden eziyet edesiniz ki ? Hadi artık başlayın önce kalkıp bir bardak su içerek sonra 20 dakikada olsa hızlı tempo yürüyerek..
 OLMUYOR, YAPAMIYORUM diye birşey YOK. OLACAK ve OLMALI ! Yarın yaparım deme kalk şimdi şu an yap. Ömrünün ne zaman biteceğini bilemezsin hazır şuan nefes alıyorken kendine güzel bak. Çünkü yaşamak için başka şansımız yok. Hazır şuan bu şans elindeyken güzel değerlendir. Mutlu olmak için kendini sev. Sevmiyorsanda kendini seveceğin hale getir. Spor yap, gül ve güzel beslen.
 O HALDE YAZIMI TAMAMLARKEN ŞU SLOGAN KULLANIYORUM ; "AN BU AN" YAŞAMAK GÜZEL VE SEN YAŞAMANIN KIYMETİNİ BİL. FİT VE SAĞLIKLI KAL..