Katagoriler

11 Haziran 2016 Cumartesi

Sizleri Çok Özledim..

Herkese merhabalar..
 1 haftadır ortalarda yokum malesef. Hayır tabiki blogumu yazmaktan vazgeçmedim ama malesef laptop bozuldu ve telefondan yazmak inanılmaz zorluyor. Aslında kendime tablet almam gerektiğini söylemiştim ama kendi kendime söylememle kaldı tabiki. Şuan yeni minnak bir işe giriştim. Eğer güzel sonuçlar alırsam kendime önce özel yurt tutucam tek kişilik olandan. Çünkü biraz zor biriyim sanırım insanlarla anlaşamıyorum tek odada yaşamak istiyorum o yüzden sakince kafamı dinler işime bakarım. Sonraki hedefimde tabiki tablet almak olucak sizlere daha iyi ulaşabilmem için aslında bunun yerine daha geniş ekranlı bir telefonda olabilir ama şuan kendisinden memnunum. 
  Malum Ramazanda geldi nasıl gidiyor beslenmeler bilmiyorum ama gözlemlediğim kadarıyla bazı arkadaşlar zorlanıyor. Özellikle iftar ve sahur arası kısa olduğu için o aralığa çok yemek sıkıştırmaya çalışanlar var. Spor yapamamaktan şikayetçi olanlar var. Bende spor yapamıyorum ama beslenmeme çok dikkat ediyorum. Ramazan sonu hedefim 70 ama bakalım olur mu bilmiyorum. Tamam tamam 72'de kabulüm. 
  Derslerim ne durumda diye soran olursa 2 tane bütüm var ve hala eve dönemedim zaten dönsem laptop tamire giderdi. Boş yurtta zaman geçirmeye çalışıyorum işte. Benden havadisler bu kadar arkadaşlar kısa zamanda başka yazımda görüşmek üzere. Sağlıklı ve fit kalın.