Katagoriler

4 Eylül 2016 Pazar

Ortaya Karışık

Oh ! Diyerek başlıyorum yazıma çünkü çok yorucu, üzücü, biraz mutlu, biraz huzursuz bir gün geçirdim. Sabah erken kalktım evde misafir vardı kahvaltı için. Ardından babamın(!) doğum gününü kutladık.. İyiki doğdu diyemeyeceğim çünkü iyi doğdu mu bilmiyorum. Beni üzen ve manevi olarak yanında olduğunu asla hissettirmeyen birinin doğması iyi olabilir belki ama bu şahıs benim  için baba görevini gerçekleştiriyorsa çok iyi olmuyor  malesef. Keşke daha anlayışlı kızıyla arkadaş olabilen bir babaya sahip olsaydım. Bana maddi olarak değilde manevi olarak hep destek olan bir baba olsaydı. Ki son 2 yıldır maddi desteğide annemden görüyorum sağolsun kendisi onuda çok gerçekleştirmiyor. Bu yüzden evleneceğim kişinin merhametli, anlayışlı ve maddiyattan önce maneviyata önem veren biri olmasını çok istiyorum.. Neyse neyse sıktım boğdum ağlayacak bunu okuyan kişi (kim okuyacaksa :D) 
     İki gündür devam eden alışveriş maratonum bugün sona ermiş bulunmakta. Büyük bir bölümünü hallettim doğrusu. Biraz tarzımın dışına çıktım ve annemin beğendiği tarzda kıyafetler aldım. Kendisinin maşallahı var bu konudan baya iyi anlıyormuş tabi ben geç fark ettim oda ayrı. V yaka ve kayık yaka kazaklar tercih ettim. Ayrıca bu kış kalın elbiseler giymeyi planlıyorum bu yüzden kalın külotlu çoraplar aldım. Umarım biraz daha kilo verirsem üstümde şimdikinden daha şık duracağından eminim. Yine tabiki olmazsa olmaz dar pantolonlardan aldım açık ve koyu renk karışık olarak. Bordo renk sırt çantası edindim ve kendisi bana bu yıl çok yarayacak çünkü tüm gün okulda olacağım için hem beslenme hem okul çantam olan bir yoldaş olacak. Ayrıca aldığım sırt çantası dükkanında mükemmel çantalar vardı bundan sonra kesinlikle oradan çanta temini edeceğim satıcısını beğenmesemde.. İki çiftte ayakkabı aldım lacivert ve siyah-beyaz karışımı su geçirmeyen spor olarak kendimce hoş buldum doğrusu..
  Eh tabiki sonuç olarak hafta sonu faciası yaşadım çok kaçamak yaptım ve pms dönemi olduğu içinde kendimi oldukça şiş hissediyorum. Cuma tartı günüm ve ben 72-73 değil 70 küsür görmek istiyorum. O yüzden hafta içini sağlıklı değerlendireceğim umarım fireyi kurtarabilirim. Hakkımda hayırlısı olsun napalım neyse artık uyuyayım. İyi geceler.