Katagoriler

1 Eylül 2016 Perşembe

Uzun Bir Mola Sonrası..

  Herkese merhaba. Şuan saat 00:24 gece yeni başlıyor anlayacağınız. Biraz buralarda yoktum malum laptop faciasından dolayı. Burada olmak o kadar güzeldi ki benim için.. Artık tekrar buradayım ama sizlerle beraberim inşaAllah. Sizlerle bundan sonra bir nevi günlük paylaşımı yapacağım. Bugün neler yaşadım, neler yaptım ve genel olarak kendi gözümden ruhumdan birşeyler işte. Bazen bir kitap değerlendirmesi olur bazen bulduğum yeni bir fikir bazen yaşadığım berbat bir anı ve bazende bir mutluluğum olur.. Bilmiyorum.. Sadece yazmak istiyorum belki hiç okunmaz belki yüzüne bakılmaz ama önemli değil. Ben birileri okusun diye yazmayacağım içimden geldiği için yazacağım. Evet instagram hesabımada koydum linki isteyen yada beni merak edenler olursa bakar buradan beni tanır diye. Belki yazım hatası yapacağım belki kaba konuşacağım önemsemeyin. Kendimce haller diyorum ve geçiyorum bunlara sizde takılmayın. 
  O kadar çok üzücüki belli bir sayıda yazı yayınladıktan sonra ortadan kaybolmak nasıl desem. Blog açıp tarihe karışanlardan biri gibi göründüm belkide çoğuna. Önemi yok engel tanımıyor bazı şeyler şimdi olduğu gibi. Bakın artık burdayım. Huzur doluyum. Sizlerleyim. SİZ-LER-LE ! İyiki var tanımadığım ama beni takip eden insanlar. Yazdığım saçmalıkları okuyanlar yada okumayanlar. Neyse ben baya saçmaladım artık uyumalıyım yine yazacağım bılmadan usanmadan huzurla kalın..