Katagoriler

14 Ocak 2017 Cumartesi

Spor Davetiyen Geldiii

Herkese merhabalaaaar. Dün çok yoğun olduğum için yeni kayıt giremedim 2 gündür kendimi düzenli yaşama adapte etmeye çalışıyorum. Çokta iyi gidiyor biraz yoğun olsa da ben mutlu olarak günümü bitiriyorum ve huzurlu uyuyabiliyorum. Mesela artık hayatıma sporu katmaya başladım günde 30 dakikamı spora ayırıyorum. Şuan çok fazla vücut ağrım olsa da bu ağrılar geçtikten sonra çok güzel sonuçlar almaya başlayacağımı biliyorum. 20 kilo verdikten sonra artık spora başlamak şarttı zaten. Ben 20 kilomu sporsuz verdim ve artık vücut sadece beslenme ile kilo kaybı yaşamıyor yanına ek olarak spor istiyor. Bir cümle vardı spor salonlarında hep görürsünüz güzel vücudun %80’i mutfakta %20’si sporla olur diye ben artık o %80’lik kısmı doldurdum ve sınırı zorladığımı fark ettim artık. Bu yüzden kalan kilo kaybımı spor desteği ile tamamlamam gerekiyordu. 
   Uzun zamandır hep diyordum spor salonuna yazılacağım diye ama maalesef ki durumlar ve ortamlar buna yetmediği için bende yurtta neden spor yapılmasın dedim ve dün başladım. Kendimce bildiğim hareketleri yapıyorum ek olarak yurtta 5. katta kaldığım için asansör kullanmayı bıraktım ve merdiven çıkıyorum. Hemde İKİŞER İKİŞER! :) Merdiven çıkma işlemini birkaç sene öncede yapıyordum ve sadece merdiven çıkıp yediklerime dikkat ederek ayda yaklaşık 6 kilo kaybı yaşamıştım tabi o zamanlar şeker hastalığı başlangıcım falanda vardı.. 
  Spor yapmak ne kadar cezbedici olsa da o spora başlayana kadar yaşadığımız üşenmeler anlatılmaz. Herkes yaşıyordur bence "ay hadi spor yapayım" deyip başka bir şeyle oyalanırız yada yarına erteleriz. Bende yaşıyorum bunu ama sonra diyorum ki "HAYIR EĞER DAHA 2. GÜNDEN PES EDERSEN OLMAZ." Çünkü hedefim yeni dönem başladığında arkadaşlarımın beni biraz daha toparlanmış olarak görmesi bu sayede yapılan yorumlar ile kendimi motive etmem. Bu yüzden arkadaşım sende spor yapmak için ÜŞENME, ERTELEME, VAZGEÇME. Hem spordan sonra o kadar mutlu ve huzurlu hissediyorsun ki bir de mis gibi duşa girip çıktığında dünyalar senin oluyor. 
  Senin yapmaya üşendiğin o spor için bazıları canını verebilirdi birde böyle düşün. Senin gibi elleri olmayan yada ayakta durmakta güçlük çeken insanlar var spor yapmak için ne hevesliler.. Biz ise elimizde olanı beğenmiyoruz ve spor yapmaya üşeniyoruz. 
  KALK ARKADAŞIM KALK ! YETERİNCE OTURDUN ARTIK BAŞLAMAK İÇİN NEYİ BEKLİYORSUN ? DAVETİYE LAZIMSA ŞUAN BU YAZIYI OKUDUN VE EN BÜYÜK DAVETİYEYİ ALDIN. Hadi ama mızmızlanma spor olmadan emek olmadan ter dökmeden oturduğun yerden kilo veremezsin. Kıskandıracağın bir çok insan varken, giyeceğin bir çok elbise varken, telefonuna kayıt ettiğin bir çok spor hareketleri varken beklemekte neyin nesi ? Hadi kalk 5 dakika yerinde koşarak ısın ardından bildiğin hareketleri kendini çok zorlamadan en azından 30 dakika yapmayı dene. Ardından güzel bir duş ve yeşil çayın ile geceni sonlandır. Ben buralardayım ne zaman motivesiz hissedersen yaz bana. Biliyorsun geçte olsa dönüş yapıyorum mutlaka. Seviyorum seni. Sende kendini sev. 
                                                        Sevgilerle..